I love the smell of Europe in the morning.

Åh. Nu har jag just intagit min veckoranson av räkor. Mums.
Jag är i sanning räkätarnas okrönte mästare.

Söndagen började som de flesta söndagar gör, det vill säga i en säng på Fästningsgatan.
Därefter intog vi, som de sanna brittiska överklasskärringar vi är, scones och te.
Medan vi kollade på Läderlappen.
Läderlappen är en man med en bil.

Gårdagskvällen förflöt i vittvinets tecken.
Filips föräldrar hade donerat vin till familjen på Fästningsgatan.
Sådant uppskattas.
Att donera vin till behövande borde sannerligen vara en medborgerlig plikt.

Och så träffade vi Kristianstadsbladet på stan.
Representanten för allas vår lokalblaska befann sig minst sagt i ett alkoholiserat tillstånd.

Dagens tillkännagivande:
Härmed är jag officiellt bostadd i lägenheten på Fästningsgatan, ty min limegröna tandborste har intagit huset.
Beware!


Kommentarer
Postat av: Isabella

MOHAHA. Din tandborste står så fint där den står :)

2007-08-13 @ 12:43:37
URL: http://lowbattery.blogg.se
Postat av: IdiZ

Vad hande med parongrona tandborstar?!

2007-08-13 @ 14:22:33
Postat av: Johanna

Päronglassgröna om jag får be! Jag skall givetvis åtgärda problemet snarast.

2007-08-14 @ 14:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0