Love at first sight, Common Sense och post it-lappar

Handen på hjärtat. Idag är bekännelsernas dag.
Jag är förälskad. It was love at first sight, liksom.
Han är rödhårig, lite smågalen och det sötaste jag någonsin sett.
Han väckte mig tidigt i morse då han tog en promenad på min rumpa.
Sedan kurade han ihop sig vid min mage.
Och i knävecken.
Och så gnagde han lite kärleksfullt på min stortå.
Världens finaste lille kissemisse.
Vid namn Castro.
Åh. I think we are meant to be.
Jag ska allt röva bort honom någon dag.

Häromdagen var jag på en grym, grym, grym konsert med mina två bästa vapendragare på andra sidan sundet.
Destinationen var Store Vega.
Där fick vi skåda 37 förband innan världens näst vitaste neger, Common, äntrade scenen.
När jag och Julia blir kända ska vi minsann har 49 förband. Så det så!
Jag och Julius von H tog förövrigt det första steget på vår musikaliska karriär då vi bestämde att vi, i sann Simpsons-anda, ska skriva varsin post it-lapp om dagen i två månader och sedan sätta ihop dem till en text.
Den kommer bli djup och svår à la Lasse Winnerbäck.
Och alla coola kidZ out there kommer att älska den.

Skidresan är nu bokad.
Underbart.

Kommentarer
Postat av: Sofie Charlotte Persson

Han tyckte bäst om mig!

2007-12-15 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0