Fem barn är fler än fyra elefanter.

Om man skulle bege sig till Frankrike och plugga franska.
Mycket trevligt skulle det vara.

Jag har underliga drömmar.
Visserligen har jag inte drömt att jag mördar Marcellus Wallace på ett tag.
Ett gott tecken, perhaps.

Idag har jag varit och lekt fotbollsskola med barnen i Karlskrona.
Man fick allt lite flashbacks till sina barndoms dagar och han den där stora kärleken of mine.
Nämen.
Här blottlägger jag min själ i offentligt forum. Och drar skam över mig och alla jag känner.

Jag har även satt i mig en groteskt stor glass.
Ugh. Fortsätter det i den här takten kommer jag vara smällfet inom en inte alltför avlägsen framtid.
Lite som Stewie i dagens avsnitt av Family Guy. It was hilarious.

By the way.
Tim Curry är indeed en underbart ond man.
Och "De tre musketörerna" är sannerligen en film man ser alldeles för sällan...
Folk borde döpa sina barn till D'Artagnan. Eller Wolverine.
Har inte bestämt mig för vilket ännu.

Jag avslutar som alltid med orden:
Liberté! Egalité! Fraternité!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0