Midsummer was awesome.

Ännu en midsommarafton är avverkad.
En synnerligen lyckad midsommarafton till på köpet.
Jag har inte skrattat så mycket på evigheter.

Att firandet någon gång framåt småtimmarna urartade till matkrig med vitlöksås, kaviar, jordgubbar, öl och cider mellan Sofie och Julia bör kanske inte nämnas.
Men what the hell, vi är unga och förtappade och man ska passa på innan man blir gammal och mossig!

Mitt och Julias midsommarfirande har en tendens att alltid innehålla spektakulära händelser, oförglömliga citat och sexuella trakasserier av diverse slag.
Sexuella trakasserier är indeed en underskattad sysselsättning.

Nåja. Jag avslutar med ett citat från min allra käraste anfallspartner Ida:
"Midsummer was awesome"


Kommentarer
Postat av: IdiZ

Fina JonZ, jag kanner mig hedrad som far aran att bli citerade i den hogt arade bloggen. Den ar ungefar lika viktig (om inte viktigare) for mig som den lilla roda ar for var store Mao. Jag ar till och med beredd att saga att den har bloggen ar lika viktig for mig som "Cat in the hat" by Dr Seuss ar for var Hogt Arade President innan han ska sova. Over and out.

2007-07-04 @ 04:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0